Je-li zboží skladem a objednávka vytvořena do 12:00 v pracovní den, zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

Doprava

Pro dopravu do všech zemí EU využíváme služeb logistické společnosti Packeta (Zásilkovna) a kurýrní služby GLS, ze kterých si dle vaší preference můžete vybrat v pokladně před dokončením objednávky.

Objednávku vám rádi nachystáme k vyzvednutí v pracovní době na Vitalvibe centru v Brně, nebo v našem skladu v Praze. Objednávku ale prosím proveďte přes tento web a počkejte na e-mail s potvrzením, že je objednávka zaplacená a připravená k vyzvednutí. Platba osobně při vyzvednutí aktuálně není možná.

Cena dopravy pro přístroje Vitalvibe Frequency™

  • Po ČR a SR: Zdarma
  • Do ostatních zemí EU: Zdarma
  • Pro možnosti dopravy do zemí mimo EU nás kontaktujte na info@vitalvibe-longevity.cz

Cena dopravy pro ostatní produkty z Vitalvibe Longevity

  • Po ČR: 100 Kč
  • Do SR: 120 Kč
  • Mimo ČR a SR zatím posíláme pouze produkty Vitalvibe Frequency™

Ceny jsou s DPH.

Přebírání zásilky od přepravní služby

Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte. Je-li zásilka poškozena a vy se rozhodnete zboží převzít, sepište s řidičem protokol o poškození. Zásilku si prosím vyfoťte pro rychlejší vyřízení případné reklamace, kdyby bylo některé zboží poškozeno. S vyřízením reklamace vám poté pomůžeme na naší zákaznické lince nebo podpoře e-mailem.

Přepravní služba GLS

O čase doručení Vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou. V SMS zprávě bude uveden telefonní kontakt na kurýra a v případě potřeby máte možnost po telefonické dohodě změnit čas doručení dle svých potřeb. Standardní doba doručování zásilek je v rozmezí 8-17 hodin v závislosti na místě bydliště. V případě nevyhovujícího místa doručení je možné si s řidičem domluvit jiné místo doručení.

Výdejní místa Zásilkovna

Zásilkovna umožňuje osobní vyzvednutí zásilek do 10 kg na pobočkách po celé ČR i SR. Zásilka je dostupná k vyzvednutí do 2 pracovních dnů od dokončení objednávky v otevírací době vybrané pobočky. Platba na pobočce je možná v hotovosti nebo kartou. O připravení balíčku k vyzvednutí je zákazník informován pomocí SMS nebo e-mailem. Balíček je na pobočce uložen po dobu 7 dnů, můžete si jej ale zdarma u vybrané pobočky prodloužit na dobu 21 dnů. K vyzvednutí vám stačí pouze heslo, které dostanete v informační SMS.

Adresa výdejního místa a prodejny v Brně

Vitalvibe centrum, Veveří 127, Brno-Žabovřesky, 616 00, Česká republika
Mapa kde nás v Brně najdete

Výdejní doba:

  • Pondělí – Pátek od 11:30 do 17:00 hod.
  • Středa od 11:30 do 18:00

Na prodejně Vitalvibe si můžete nakoupit i produkty z nabídky Vitalvibe. Abyste měli jistotu, že produkty budou na prodejně k dispozici, vytvořte si objednávku přes web www.vitalvibe.eu a zvolte možnost osobního odběru. Jakmile pro vás objednávku připravíme, budeme vás neprodleně informovat emailem (standardně 1-2 pracovní dny).

Způsoby platby

Aktuálně nabízíme následující způsoby platby:

  • Online platební kartou Visa, MasterCard, Maestro nebo Visa Electron
  • Online platebními tlačítky
  • Převodem na účet

Platba kartou

Pokud vlastníte platební kartu MasterCard, Maestro nebo VISA, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Při dokončení zakázky budete přesměrováni na platební bránu ComGate, provozovanou společností ComGate Payments, a.s., která zároveň garantuje maximální možnou míru zabezpečení.

Budete zadávat šestnáctimístné číslo karty, datum expirace, a CVC/CVV kód, všechny údaje najdete na kartě. Ve většině případů budete muset navíc platbu ověřit přes mobilní aplikaci vaší banky, internetové bankovnictví, nebo zadáním potvrzovacího kódu v SMS. Ve všech případech prosím věnujte pozornost údajům o platbě.

Přenos všech informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a Vitalvibe s.r.o. jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá. Platby platební kartou jsou připisovány téměř okamžitě a díky tomu můžeme objednávku rychle expedovat.

Může se stát, že vám vaše banka platbu zamítne kvůli nízkému limitu pro online platby. Většina bank umožňuje limit zvýšit v internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci. Doporučujeme limit zvýšit pouze jednorázově na omezenou dobu (většinou 1 den, nebo 1 týden). V případě, že banka neumožňuje změnu limitu online, můžete buď limit zvýšit u svého bankéře na pobočce, nebo využijte platbu převodem či bankovním tlačítkem v platební bráně.

Platba platebním tlačítkem vaší banky

Některé banky umožňují v platební bráně ComGate jednoduchou platbu takzvaným platebním tlačítkem. V podstatě jde o jednodušší verzi platby převodem, která zároveň proběhne okamžitě a není tak potřeba čekat na připsání platby na náš účet. Platební tlačítko vaší banky vyberete přímo v prostředí platební brány.

I v tomto případě je přenos všech informací šifrovaný a naprosto bezpečný. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a Vitalvibe s.r.o. jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá.

Aktuálně u nás můžete využít platební tlačítko těchto bank:

  • Česká spořitelna
  • ČSOB
  • Fio Banka
  • Komeční banka
  • mBank
  • Poštovní spořitelna
  • Raiffeisenbank
  • UniCredit Bank

Dotazy a reklamace online plateb

Případné dotazy nebo reklamace plateb kartou nebo pomocí bankovního tlačítka směřujte přímo na poskytovatele platební brány ComGate:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Platba převodem

Peníze nám můžete poslat bankovním převodem na bankovní účet. Po dokončení vaší objednávky a zvolení platby bankovním převodem obdržíte informace pro platbu na náš bankovní účet včetně variabilního symbolu (číslo objednávky). Vždy je třeba uvést variabilní symbol, abychom mohli vaši platbu přijmout.

Peníze nám na účet dorazí většinou během 0-2 pracovních dní od vašeho odeslání v závislosti na vaší bance. Ihned po obdržení platby začneme objednávku připravovat k odeslání. Při převzetí zásilky od dopravní společnosti již nic neplatíte.

Naše bankovní spojení

Účet pro platby v českých korunách

Číslo účtu: 2300557838/2010
IBAN: CZ6920100000002300557838
BIC: FIOBCZPPXXX
Banka: Fio Banka

Nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol (číslo vaší objednávky).

Účet pro platby v EUR

Číslo účtu: 2400317487/2010
IBAN: CZ9620100000002400317487
BIC: FIOBCZPPXXX
Banka: Fio Banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

Ze slovenského účtu platbu proveďte jako běžnou vnitrostátní platbu.

Nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol (číslo vaší objednávky).